دهن‌کجی به رم: آنتونی تیلور هوادار لاتزیو شد

یک گروه هواداران لاتزیو اعلام کرد قصد دارد به آنتونی تیلور، داور فینال لیگ اروپا بین رم و سویا، عضویت افتخاری اهدا کند.

یک گروه هواداری لاتزیو اعلام کرد به آنتونی تیلور، داور انگلیسی فینال لیگ اروپا عضویت افتخاری اهدا می‌کند. تیلور بعد از قضاوت دیدار آاس رم و سویا در فینال این تورنمنت مورد حمله هواداران خشمگین رم قرار گرفت. هواداران لاتزیو در بیانیه خود از حمله به آنتونی تیلور به عنوان حمله‌ای وحشیانه یاد کرده و آن را محکوم کردند.

رقابت بین دو تیم شهر رم، آاس رم و لاتزیو، رقابتی تاریخی است که به دشمنی پهلو می‌زند. وقتی در ورزشگاه پوشکاش آره‌نای شهر بوداپست سویا موفق شد رم را در ضربات پنالتی ۴-۱ شکست دهد هواداران جالوروسی از قضاوت داور انگلیسی به شدت خشمگین بودند و در فرودگاه بوداپست او را مورد حمله قرار دادند. از این گذشته مورینیو هم در پارکینگ ورزشگاه به این داور انگلیسی فحاشی کرد و گفت او در جریان بازی یک پنالتی برای تیمش نگرفته است.

چند روز بعد از آن مسابقه هواداران لاتزیو در جریان پیروزی ۲-۰ تیم‌شان مقابل امپولی در سری آ بنری در ورزشگاه به نمایش گذاشتند که در آن از آنتونی تیلور حمایت کردند.

امروز گروهی از هواداران لاتزیو در بیانیه‌ای ضمن  حمایت از داور انگلیسی اعلام کردند: ما با توجه به خواست هواداران لاتزیو به این ترتیب عضویت افتخاری گروه هواداران لاتزیو را به آنتونی تیلور اهدا می‌کنیم. او که داور دیدار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش فینال لیگ اروپا بود قربانی حملات وحشیانه هواداران رم شد. مراسم اهدای نمادین عضویت گروه به او به زودی برگزار می‌شود و از هواداران لاتزیو انتظار داریم با حضور پرتعداد در این مراسم باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار